Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2011 00:18 - Нрави Кюстендилски
Автор: ukalski Категория: Регионални   
Прочетен: 273 Коментари: 0 Гласове:
0



 Ще започна историята си с един виц: Един рибар уловил златната жаба. Решил да я убие но тя му проговорила:"Не ме убивай, ако ме пуснеш ще ти изпълня едно желание, но при условие, че желанието ти ще бъде изпълнено с двойно сила на твоя съсед. Тогава рибарят се съгласил, пуснал жабата и си пожелал:"Извади ми едното око"........ Това показва в пълна степен отношенията в държавата ни и респективно в нашия град. Като пример ще ви дам една ситуация случила се през вчерашния ден. 
   Вчера се проведе едно малко и незначително състезание по БНТ1 с участието на аматьорска група за фолклорни танци от нашия град. До тук нищо необичайно. Но започва интересното. Оценяването на съставите става по два начина в процентно измерение чрез жури и SMS-и от публиката, като резултатите се сумират и определят крайния победител. Докато журито гласува стандартно и даде предимство на нашия състав, то Кюстендилци закопаха съгражданите ни и естествено загубихме. Някой ще кажат SMS-те струват пари а града ни е беден. Да ама не! Дали Перничани са по богати, та ни победиха с SMS-те си почти с тридесет процента. Много е лесно да се бием в гърдите колко обичаме града си и как всички ни пречат да се развиваме. Но когато се наложи да направим нещо за съгражданите си, оставяме друг да ни свърши работата и се молим тайничко този който се е надигнал от казана сам да се свлече за да не си мърсим ръцете, като го дръпаме обратно в казана. Или по точно казано: "Може на мен да ми е зле, но на съседа да му е двапъти по-зле"............



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ukalski
Категория: Регионални
Прочетен: 12720
Постинги: 7
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930